چرا باید بلاگ شخصی داشته باشیم؟

سلام. من فرید فروزان هستم و این اولین پست وبلاگ شخصی من ( بعد از چند سال دوری از وبلاگ نویسی ) هست. من در حال حاضر که این پست رو مینویسم مدیرعامل نوادی هستم و قصد دارم توی این بلاگ از تجربیات هیجان انگیزم در مورد استارتاپ، رهبری، محصول، مارکتینگ، اسکرام و اجایل، ابزارها و پلتفرم ها، تجربیات اداری و مالی در ایران و … صحبت کنم.

من کاملا درک میکنم که زندگی چقدر می تونه پرمشغله و شلوغ باشه. رهبری یک تیم مقدار قابل توجهی از زمان و انرژی رو می طلبه و به همین دلیل به شخصه پیدا کردن راه هایی برای رها شدن و دنبال کردن علایق شخصی رو برای خودم ضروری میدونم. خوشحالم که بعد از چند سال، دوباره وبلاگ نویسی رو شروع کردم.

وبلاگ نویسی یک ابزار فوق العاده برای به اشتراک گذاشتن افکار و ایده ها و ارتباط با دیگر افرادی که علایق مشابهی با ما دارند هست. در دنیایی که ما اغلب با اطلاعات و نظرات دیگران بمباران می شیم، یک وبلاگ شخصی به ما این امکان رو میده که دیدگاه ها و ایده های منحصر به فرد خودمون رو با بقیه به اشتراک بذاریم. این فرصتی برای نشون دادن خلاقیت و به اشتراک گذاشتن تجربیات ما و ارتباط با دیگر افراد هست.

علاوه بر این، وبلاگ های شخصی به ما این امکان رو میدن تا یک برند شخصی بسازیم و خودمون رو در یک زمینه خاص به مخاطبین معرفی کنیم. با به اشتراک گذاشتن منظم محتوای با کیفیت در یک موضوع خاص، می توانیم مخاطبین وفادار ایجاد کنیم.

وبلاگ های شخصی همچنین به عنوان راهی برای مستند سازی زندگی و تجربیات ما عمل میکنن. با به اشتراک گذاشتن داستان ها و خاطرات شخصی، می تونیم یک رکورد دیجیتالی از زندگی خود ایجاد کنیم.

نشستن برای نوشتن یک پست وبلاگ و تأمل در افکار و ایده‌ها، احساس خیلی خوبی برای من به ارمغان میاره. راه اندازی یک وبلاگ یک تصمیم شخصی هست که نیاز به زمان و تلاش قابل توجهی داره.

همه ما اهمیت به روز موندن با آخرین روندها و فناوری ها را درک می کنیم. وبلاگ نویسی یک راه عالی برای مطلع و به روز موندن هست، چه در حال به اشتراک گذاشتن یا کاوش در ایده ها و دیدگاه های جدید باشین.

یادش بخیر من چند تا از اولین و بهترین لینک ها و ارتباطات کاری خودم رو از وبلاگ های قبلی گرفتم.
امیدوارم در این بلاگ جدید هم این اتفاق دوباره تکرار بشه و دوست های جدیدی پیدا کنم.

مرسی از شما که اولین پست این بلاگ رو خوندین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ESC را فشار دهید تا بسته شود